Eliz13 Arkadaşlar doğum yaptigimdan beri kulunç ağrısı çekiyorum asla geçmiyor 2 aylık bebeğim emiyor kas gevşetici krem sürsem olur mu
sevim_kos Eliz13 olmaz diye biliyorum. Krem de aynı şekilde kana geçiyo. Ama belki emzirenler için olanlar vardır
Ucansupurge Eliz13 Emzirme döneminde kullanılmıyor canım malesef. sıcak duş, güzel bir masaj doğal yağlarla (zeytinyagı,kantaron yagı vb) ve parol işini görür
Zynp35 Eliz13 emzirrken dr kesinlikle kullanma demisti bana. Bacaimda platin var surekli agrim olur genelde. Iki kizimdada hem.emzrme hem hamillekk derken 4 yildr kullanmyorm. Emzrme.biter bitmez ilk kullncam ilac olcak galiba