Lace-002 merhaba bende yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum 3 aylık bebegime. her akşam 4 damla. alerji doktoru verdi ( profesör dr.) basta verdiğimde ilk 2 gün gunduzde baygin gibiydi.sonra düzeldi kendine geldi. içinizi ferah tutun. benim kizim cok huzursuz bi bebek, doktor bana hiç durmadigi zamanlarda sbahta verebilirsin demişti. alerjik bebeklerin olmazsa olmazı gbi bi ilaç sanırım. ben sadece gece yatmadan veriyorum çok rahatlatıyor.