eylulmeselesi Kızlar merhaba adetıme on gun falan var ama bır haftadır boyle ara ara rahmım agrıyo doluluk hıssı var sureklı agrımıyo ama yururken falan agrıyo sarı akıntımda var üşütmektem olur mu sıcakta tutuyorum agrıdıgından berı dıkkat edıyorum
eylulmeselesi MiracAlpinveUmutunAnnesi gecen hafta ıdrar tahlılı vermıstım cok nadır lökosit cıktı doktor enfeksıyon sayılmaz dedı bılemedım korkuyorum zaten panık atagım