a010101 Arasmqhir sürekli fışkırır tarzda kusuyorsa reflü olblr ama bir kereden olmaz bişi normal ya gazdan ya fazlasısını çıkarır
Merveada21 Arasmqhir reflusu olabilir yada çok emmişde olabilir gazını.cikartirken fazlasını da kusmus olabilir
Mucizegebelik Bu genelde reflü belirtisidir ama net birsey de yok. Yenidoğanlar cok kusarlar doğarken amniyon sıvısı yutuyorlar onlar da midesini bulandırıp kusturuyormus. Herneyse kısa keseyim reflü yatağı kullanıyorum ben öneririm dok iyi