Sehnurr Kızlar bebeğim 7 ay 17 günlük bi haftaya yakındır geceleri gözleri kıpkırmızı olana kadar oturuyor gözleri kapanıyor kapandıkça katılarak ağlıyor sağlık ocağındaki doktor diş den dolayı dedi evet alt damağı kabardı ama internetten baktım 4 gün sürermiş bizim nerdeyse bi haftaya yakındır böyle çok düzensizleri gündüz uykuları zaten az dı 3 uyku yapıyordu şimdi iki uyku yapıyor ama akşam yatma saatinde zorla uyuyor yarım saat sonra kalkıp bizimle oturuyor 12 de uyuyor 2 de uyanıyor 4 e kadar oturuyor uyuyor 6 da kalkıyor daha da uyumuyor ablam baybay diye bitkisel bi uyku şurubu önerdi ama kullanıp kullanmamak arasında kaldım var mı böyle bi durum yaşayan lütfen cevap verin 🙏🏼
Sehnurr Gul-42 bulunduğum yerde malesef çocuk acil yok sağlık ocağındaki doktor Boğaz’larına baktı bişey çıkmadı ama anlamaz mı ki olsa
Gul-42 Sehnurr sağlık ocagına valla cok guvenmıyorum canım normal hastanede acılıne gotur benımkı dort gun agladı en son bugun gıttım hep diş diş dedıler dişler alakalı degılmış
Susi Sehnurr eğer dış kabariksa sebep odur muhtemelen yani damagi delip gorunur hale gelene kadar sancısı devam ediyor. Dış için bir şeyler veriyor musunuz
Sehnurr Gul-42 hadi ya benim bebeğimde öyle sorun yok benimki uykuya dalamıyor mübarek burda da saolasın senden başka kimse yazmıyor dedikodu postu olsa doluşur millet nasıl bi platformsa sıktı iyice soruyoruz sorumuza cevap yok hiç mi bebeği uyumayan yok yani kaç bin tane anne var burda
Gul-42 Sehnurr kesınlıkle ben o kadar post actım saglıkla ılgılı yazan yok sınır oluyorum valla gozlerı acılmıyor suan yaa esımı beklıyorum gıdecez uyudu zorla ayagımda hem kanlı hem yapıştı ıyıce antıbıyotk verdıkten sonra oldu dısarımı atıyor acaba
Sehnurr Gul-42 bilmiyorum kğ ben hiç antibiyotik kullanmadım daha Allah kullandırmasın inşallah yararı olduğu kadar zararı bar antibiyotiğin ya inşallah senin bebeğin de hemen iyileşir 🙏🏼😖
Sehnurr Susi doktor jel verdi sürüyorum ama etki etmiyor heralde iki gündür sürüyorum yine uyumuyor artık kafayı yemek üzereyim
SulNur 6-7 tane karanfili ezin, üzeri geçesi zeytinyağı koyun, 1 gece buzdolabında beklettikten sonra kabaran yerlerine sürün. Rahatlatıyor. Bu karışımı buzdolabında üzeri kapalı şekilde uzun süre saklayıp kullanabilirsiniz. Geçmiş olsun. Bol uykular💐