Oğlum 2 ay 12 günlük. Yenidoğanken kundak yapamıyorduk, kollarını çıkarmaya çalışırken uyanıyordu, şapka sevmiyordu. Şimdi de bacaklarına pike örtüyorum, derin uykuda olsa bile hemen tekmelemeye başlıyor. Eğer açamazsa uğraşırken kendini uyandırıyor. Ne yapacağım böyle, gece cam açmak istiyorum oda havasız oluyor diye ama uykuda üstünü açsa üşür. Çıldırcam 🤦🏻♀️