Mavi1_ozdenir Merhaba 2 gün önce nabzım 56 ya kadar düşmüştü o günden beri sanki surekli nabzım düşüyormuş basım dönüyor bayılacak gibi hissediyorum sürekli tansiyonumu ölçüyorum nabzıma bakıyorum delirmek üzereyim uyku Bile uyuyamıyorum ne yapabilirim ?