Merhaba kızlar yarın 36 .hafta mı gireceğim doktor kontrolüm var dediklerine göre doktor alttan muayene edecekmiş çevremden anlatılana göre çok korkuyorum. Gerçekten o kadar korkulacak bir şey mi Bir de 36 haftamda olduğum için daha genitalimi temizlemedim 37 veya 38′de temizlemeyi düşünüyorum .sizce doktor bayağı bayağı her yerimizi görüyor mu 😂😂 kafamı kurcalayan tek şey bu şuan