Bence geç değil kelıme sayısı gayet iyi ,bi 25 aylık olacağız 40kelımesi var mı bılmem altı aylıktan beri anne diyor ama sonrası gelmedi😃bizim de anne baba kelımelerıyle daha dun annemıın müziği yapıyor kendince🤣bol bol konuşmamız lazım sanırım.sizlerin kelımeyı net çıkartıyor mu mesela ayran dicek ayaaaan diyor