Kbrrrra Kızlar 13 aylık oğlum henüz yürümüyor sizinkiler ne zaman baŞladılar yürümeye? Emekliyor kalkıyor düşüyor ama henüz yürümüyor?
Birprensesannesiii3850 Kbrrrra 14 ayina giricek kizim 1 hafta oldu kendi kendine yurumeye basladi elinden tutup yurutuyorduk ve hep parmak ucunda yuruyordu biranda kendi basladi yurumeye ansizin oluyor
Dilaraaaaaaa Kbrrrra benim bebeğim 11 aylikti başladı yürümeye doktorlar 18 aya kadar normal diyorlar
Zey-yus50 Kbrrrra bizimki 13 aya girdi bi baktım koltuktan koltuğa üç dört adım yürüdü dedim acaba hayal mi gördüm sonra gel gel dedim baktım gelio on beş gündür yürüyo işte ama hayla emeklemeyi biyerlere tutunmayı tercih etti oluo anlık oldu