Kızlar merhaba bebeğimin yüzü 10 gündür mafoldu. İsilik dolu üstüne bide kupkuru oldu egzama gibi. Sıcaktan olduğunu düşünüyordum ama ev 24 derece de hep ve geceleri daha da soğuk hatta bazen eli ayağı buz gibi oluyor. Bugün doktora gittik ilk defa ilk kontrolümüzdü. Bi kaç gün daha bak geçer modunda zaten 10 gün olmuş daha neyine bakıyım. Googledan araştırırken mustelanın alerji yaptığına dair bi çok şikayet yazısı geldi. Sizlerde de böyle bi dırum oldu mu? Hiç aklıma gelmemişti. Günde 2 kez yıkıyorum kullanmayı keseceğim bakalım nolcak. Gerçi bugünde mustelanın isilik kremine başlamıştım oysaki. Sizler hangi sampuanı kullanıyorsunuz ? Kafamda deli sorular 🤧