6 ay bir haftalığız 5. Ayda tadımlar yaptım az az, şimdi meyve püresi yoğurt vs vermeye çalışıyorum ağzını açmıyor istemiyor öyle tokken de vermiyorum Demir ilacını nadiren aksattığım oldu kansızlık da iştahsızlık yapıyormuş acaba kansız mı ? Yoksa yeni yeni yediği için mi böyle ? Başta böyle olup düzelen var mı ? Her zaman yemek yemesi sorun olacakmış gibi düşünüyorum