balabanayse1 Bursa şehir Hastanesi’nde doğum yapanlar var mı? Gecelik istiyorlar mi yoksa ordan mı veriyolar doğum zamanında gitmemiz gereken şeyi?
nisaninannesi1621 balabanayse1 siz yanınızda götürüyorsunuz doğuma kadar ve doğum esnasında giymiş oluyorsunuz. Terlik falan da alırsınız ☺️
Ebrutopcu balabanayse1 Açıkçasi bende normal doğum yaptım kendim kısa gecelik giymiştim normalde içeride önlük vardı giydirmeden bir hazırlık yapmadan doğuma direk kendi odamda girdim. Sende normal mi düşünüyorsun?
balabanayse1 Nisakusum bazı hastanelerde gecelik istemiyolar genelde yeşil renginde olan amilyat önlüğü giydiriyolar o yüzden bı bilginiz var mı diye sordum.
balabanayse1 nisaninannesi1621 bazı hastanelerde gecelik istemiyolar genelde yeşil renginde olan amilyat önlüğü giydiriyolar o yüzden bı bilginiz var mı diye sordum.
Nisakusum balabanayse1 ben 10 ,Nisan’da digurdum kndi kıyafetini giydirdiler. Sonra sezeryana döndü benim o zamn ameliyat önlüğü giydirdiler