Kızlar bebeği benimki gibi olan var mı ya çok zorluyor beni herkesi aşırı yabancıyor kaynanamlarla çok yakınız hemen hemen hergün görüyor onlarda bile asla bensiz durmuyor bugün akrabalarla pikniğe gittik babanesine bıraktım markete kadar gittim yarım saat anca geçmiştir gelene kadar açık hava park falan olan bir yer gelene kadar ağlamaktan çatlamış çocuk morarmış yüzü gözü şişmiş ben geldim aldım sustu direk biri kucağımdan almaya niyetlensin veya almasa bile sevse uzaktan eline dokunsa çığlık çığlığa ağlıyor var mı bu durumı yaşayan napsam nasıl alışır ya acil bir durum olsa bir hastalık olsa asla bırakamıcam yani 15 20 dk bile bırakamıyorum 8 buçuk aylık bu arada