Parkays bizde öyleyiz delirmemek elde degil ek gıda dahi denedim bebegime zarar vermemek için odayı terk ettiğim zamanlar cok oldu dogdu dogalı sorun yasıyorum bunaldım artık ciddi derecede sinir krizleri geciriyorum evde bide salak bi görümcem var her gelişinde benim oğlum zayıflamısmı bilmem ne yok ben senden daha iyi bakarım deyip duruyor 2 gün önce resmen sac bas dalmışım gözüm görmedi bebegimi bile sinir hastası oldum. 😔😔 Balkona cıkıp atlamayı bile düşündüm iyi degilim inanın sürekli neden benim basıma geliyo diye ağlamaktan bittim tükendim