Cly01 ya canım ben daha 3k gıdaya başlamadım önümüzdeki hafta başlayacağım kısmetse. Bende kendi kendime hep diyorum ayına göre ne yedirmem gerekirse onları yedircem tadımları olması gerektiği gibi yapıcam ekmeğini bisküvisini kendim yapıcam diyorum şimdilik ama eminim bunları da yapsam yapsam 1 2 yaparım yani sonra salarım gibime geliyor. Bi de herşeyi bu kadar didiklemek ince düşünmek ne kadar mantıklı diye düşünüyorum bazen, baştan herseyini 4 4lük yapıp sonra zamanı gelince bizim yediklerimizden vermeye başlayınca çocuk afallarsa sevmezse ya daha da zorlanırsam öyle olursa da düşünüyorum. Bilmiyorum bu konuda kafam karışık. Herkesin kendi tercihi. Annelerimiz bizi 3 gün kuralı ile başlatmadı ek gıdaya sonuçta.