Kızlar bebeğim 6 aylık geçen ay gayet iyi uyurdu acikcikca uyanirdi 1 haftadır uyuttum dan beri 15 dk bir ağlıyor sagina dönüo aglio soluna dönüo aglio emzik düşüyor ağlıyor 1 saattir yanında oturdum gözlemliyorum yüzünü ekşitip bı anda şiddetli aglio saçını çekiyor falan pozisyon değiştiriyorum ağızdaki emziği çıkarıp geri veriyorum susuyor 15 dk sonra yine aynı derin uyku ya gecemiyor neden olabilir bilen. Bı fikri olan varmi