Merhabalar tawsiye edermisiniz anneler alıpta kullananlar yani açıkçası ben indirimde baya uyguna 200₺ ye aldım geçen hepsini ama böyle ağır bir koku war bana göre slikon kokusumu nedir bilemedim paketleri açtım ama iade hakkım war we kullanıp kullanmamakta kararsızım yani yorumlarınızı bekliyorum lütfen yoksa iade etmek istiyorum