1234___ Ozge1200 Kesik ve az kusmaysa bunlar normal yani doyduğunun anlamına geliyor ,ama fışkırarak kusuyorsa bir doktora göstermeniz lazım bence
Alpingo Ozge1200 üşütse ateşide olur,reflu büyük ihtimal.beslendikten sonra hemen yatprmayın yarım saat gaz çıkartma pozisyonunda tutun,reflu yatağınını biraz daha yükseltmek için havlu katlayıp koyun daha dik olsun bizim böyle geçti
Saadet14 Ozge1200 Gaz veya reflu vardir canim bizde ikisi de vardi hala var 5 ay 9 gunluguz eskisi kadar oluk oluk kusmasa da hala gazi olunca kusuyor bebek reflusu 6.ayda biter dedi doktorumuz baya bi azaldi ama tam da bitmis değil hasretle 6.ayi bekliyorum. Kusan bebek cidden cok zor Allahim yardimcimiz olsun. Cocugu emzirdiginde veya mama verdiginde birden gazini alma emzik kullaniyorsa ver 5 10 dk emzikle kucaginda yatmaya devam etsin sonra gazini al acele etme gaz icin reflu yataginda yatir mutlaka bi zaman sonra o kucuk geliyor ustune bimden aldigim baby nesti koydum hala oyle yatiyor ve en onemlisi bolca önlük al bebegine ust degistirmek zor oluyor. Gaz masaji yaparken tok karna sakin yapma refluyu tetikliyor ac karna doyurmadan gaz masaji yap umarim bunlarin faydasi olur bir de şunu unutma bebegin kusmasi fizyolojik bir ihtiyacmis ayni uyumak cisini yapmasi gibi asla korkulacak bisi degil sadece reflu yatagi onemli kusarken felan Allah korusun genzine kacmasin diye ben alistim artik da o kadar normal geliyor ki. Bebek arabamizin altinda bana yedek kiyafetler olur her zaman 😅 sende mutlaka yanina al hastane veya disari cikarken
Esoca38 Ozge1200 benimki 6 aylık hala kusuyor ilk zamanlar bildiğin kusmuk banyosu yapardık 😂 şimdi biraz daha az kusuyor sanırım gazdan. Aşırı gazlı bir bebekti oğlum yeni yeni düzeliyor :)
Zynpfirat Benim bebeğim de aynisi reflusu olduğu için sürekli kusuyor.ama siz doktora götürün bence başka birşey de olabilir peynir gibi kusuyorsa günde 7 8 defa kusuyorsa büyük ihtimal reflü.