Merhaba hanımlar bugün ikiz kızlarım 4.aylık oldu.🙏
4.cü ayda ki deneyimlerimizi ve gelişimlerini? Neler yapmalıyız yada yapmamalıyız? Kısa tecrübelerimizi ikizlerde aktarırsanız çok sevinirim.
Maplum ikiz bebiş bakımı zor o yüzden hayatımızı neler kolaylaştıracak ?