Merhaba kızlar
6 aylık bebeğimin bugün değerlerine baktırmak için kan verdik fakat D3 100 çıktı, normalde de var 11,1-42,9 olması gerekiyor. Doğduğundan beri hergün 3 damla veriyorum fazla vermiyorum. Fazlasıylada kabız bununla alakası var mı bilmiyorum