Bebeğim 2 ay 21 günlük hiçbir şekilde emmedi çok kez denedim ama her defasında çok ağladı 25 gün öncesine kadar sağarak veriyordum ama artık bıraktım onu da psikolojim bozuldu ama şuan göğsümü sıktıkça sütüm hala geliyor gördükçe canım da sıkılıyor acaba geç kalmış sayılır mıyım hala alıştırma şansım var mı varsa nasıl başarabilirim bunu lütfen her öneriye açığım