Alpingo Papatya2636 ağzında neden uyurken emziği tutuyorsunuz ki,şuanda çok küçük sizi emiyor sanııor süt gelmeyince öyle bi durum sergiliyo olabişir.bence uyurken alın emziği ağzından
Papatya2636 Alpingo bugğn ilk defa yaptım gündğz sadece 2 saat uyudu şimdide ağrısı var ama uyku ağır basıyor uyumak şstşyor emzik düşğnce ağlıyor
Papatya2636 Alpingo karnı vık vık sürekli gazı var anlamıyorum ki neden🤷🏻♀️Bu kadar çok acı çekiyor resmen uyurken ağlıuor içli içli
Alpingo Papatya2636 sürekli emzirdikren sonra omzunuzda gazını cıkartın ben 30 dk uğrasırdım bi kere cıkarttı die bırakmahın,kiraz çekirdeği yastığı cok iyi geliyor sizde dikkat edin yediklerinize