Merlival 7 aylik kızım var..besin alerjisi var..gelişimi durmuş 😟4 aylik bebek kilosundsymis..doktor bu mamsyi vrrdi ek gıdayi kesti ama tadı aşırı kotu ..bu mamayu kullananlar nasıl yedirdi aynu durumda olanlar neler yaptı acaba..
simsimum Merlival genel olarak alerji mamaları kötü ilk önce kaşıkla deneyin vermeyi aç olduklarında içiyorlar doktorunuza danışın vanily çubuğu ya da vanilya şurubu ile tatlandirabilirsinz ama danışın mutlaka
Merlival simsimum yanıtınız için çok teşekkür ederim..vanilyalı hurma özlü..annr sütüyle..kaşıkla biberonla denedik şimdi biberin görünce çığlık çığlığa agiriyir😑doktorumuz aptamil marka önerdi biraz daha iyi tadı dedi..onu deniycez bakalim