Babyboy 3 bolmelı mama kapları var olcerek onlara koyuyorm bıberonları da baş ucuma termosa ıcebılecegı sıcaklıkta su koyuyorum suyu bıberona koyup olcek kabından mamayı koyuyorum. Haftada 1 sırke koyup az bişey kaynar suyla calkalıyorum ıyıce durulayıp havalandırıyorhm yetıyor