Bende kullanıyorum, mükemmel bir bez değil ama kullanılmaz da değil. Ön tarafta birikme yaptığı doğru, molfix gibi her yere dağıtmıyor bir dönem molfix kullanmıştım ondan çok memnundum. Şimdi fiyatlar malum. Kalıbı; molfix kullandıysanız onunla birebir aynı. Bacaklarına denk gelen kenarlar benim oğlumda da kızarıklık yaptı bir süre ama pişik gibi değil. İçi yumuşak, emicilik iyi, sızdırma yok. Çok kalın değil ama yaz aylarına uygun incelikte de değil bence. Benim gözlemlerim bunlar yine de bir şans vermenizi tavsiye ederim.