Verammmm Kızlar bebeğim 13 aylık ben 7 aylık olana kadar ücretsiz izin kullanıp 7 aylık iken ise dönmüştüm şimdi tekrar 2 yaşına kadar ücretsiz izne ayrılmayı düşünüyorum bu mümkün mü acaba
Selma659- Verammmm Bdem merhaba hangi memuriyet de geçerli acaba Tıbbi sekreterlik bölümü mezunuyum Bebeğim 5 aylık Atandıktan hemen sonra ücretsiz izne ayrılabilir miyim. Bebeğim biraz büyüsün istiyorum Daha sonra kreşle idare edebilirim ama ilk yıllarında bakıcıya falan vermek istemiyorum. Bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler
Bdem Selma659- sözleşmeliler de durum.nedir bilmiyorum ama 657 ye tabi her devlet memuru 2 yıllık ücretsiz izne (maaş sigorta kesintili) ayrılabilir. Kurunuz dilekçe verirsiniz detaylarını 657 kanunda ücretsiz izin diye aratıp cikar