Mevaaah Bebeğim 11 aylık daha emeklemiyor biyerden tutunup kalkamıyor dönerek hidiuor sadece sizde durumlar nedir
Yagmuurr Mevaaah Benim oğlumda tam anlamıyla 11 aylıkta emeklemeye başladı endişelenmeyin bence zamanı gelince yapıyorlar ama tutunup kalkması gerekiyor diye biliyorum doktorunuza sordunuz mu
Deletedmom_109 Mevaaah yanlış hatırlamıyorsam 12. Aydan sonra artık yerde durumamalı tutunup kalkmalı diye biliyorum.
Bugsbunny1 Mevaaah benimde 11 aylık bebeğim . Emekleme olur mu bilmem ama sürünerek gidiyor . Tutunup kalkma vs henüz yok . Emekleme pozisyonunu da alamadı henüz . Zamanı vardır kafanıza takmayin
Mevaaah Yagmuurr kasları zayıf olabilir dedi kan tahlilleri yaptırdım hepsi normal cıktı takviyeye gerek yok dedi tembelligindenmi yapmıyor acaba bilemedim
Mevaaah Bugsbunny1 sürünme daha yok bizde otururken oyuncağını almaya uzanıp emekleme pozisyonuna gelip yüz üstü düşüyor
Rumeysaerva Bugsbunny1 bi kızım var 9 yaşında birde oğlum var 10 aylık ama ilk defa emeklemek ve sürünmenin farklı oldugunu duyuyorum emekleme ile sürünmenin farkı nedir açıklar mısınız kendimi cahil anne hissettim🫣
Turkiloganne Bugsbunny1 benim kızımda oturma pozisyonundan emekleme pozisyonuna geliyor ama ayağını kurtardığı an yüz üstü yatıyor sanki hiç emeklemeyecek gibi çok korkuyorum 😥
Bugsbunny1 Mevaaah kafanıza takmayin herşey zamanla olacaktır inşallah 😍 Bende çok hevesliyim yürümesine heyecanla bekliyorum inşallah biran önce yürürler 🙏🏻
Mucizem2208 Mevaaah benim bebeğim de sizinkiliyld aynı kilosundan kendini kaldıramıyor diye düşünüyorum
Birprensesannesiii3850 Mevaaah 13 aylik daha yeni tutunup kalkiyor😂emeklemiyor hala sürünüyor sadece 1 hafta oldu kendi yurumeyi ogrendi smdi. Geç olsunda güc olmasin
Littlebird Mevaaah benim kızım da öyleydi hiç emeklemedi ya da tutunup kalkmadı sadece elimizden tutup yürümek istiyordu. Ben onu arkasını koltuğa dayayarak karşısına geçip çağırıyordum bir iki adım atıyordı. Yaşında da yürüdü
petitonunannesii Mevaaah baya zaman.an geçmiş üzerinden merak ettik bebeğiniz ne zMan emeklemeye ya da tutunup kalkmaya başladı bizim ki 1 yasinda emekleme tutunup kalkma yok biz tutturursak ayakta tutunarak duruyo ama kendi kalkmiyor
Mevaaah petitonunannesii tam 1 yaşında emeklemeye başladı 13 aylikkende tutunup kalktı 15 aylıkken yürüdü biraz geç yaptı herşeyi ama bebekkende hareketleri ağır bi bebekti zamanı gelince herşeyi birden yapıyolar birde yürümeye yakın sürekli elinizden tutup yürümek isteyecektir belim kopuyordu o derece sürekli yürütmemi istiyordu sonra kendi ilk adımlarını atti zaten🌸🥰
Tugcebyrk Kızım 11 buçuk aylıkken birden emeklemeye başladı ve bi hafta sonrasındada tutunup kalkmaya başladı hepsini birden yaptı belki sizin bebeğinizde öyle yapabilir