Mberk yani bende net olarak öyledir demedim .benim bebeğim de 45 günlükken ortaya çıkmıştı.kac kere doktora götürdük birşey yok sağlıklı diyorlardı en bu gece yine kötü oldu başka bu ir doktora götürdük oda evde çok ağlıyor du arabaya binince sustu dimi flam demişti bize genelde akşama doğrumu başlıyor ağlamaya diye evet demiştik bize kolik bebek demişti .