Mrvzyp İki gün oldu bebeğimin ateşi var 39 bucuk ve 38 arasi başka hiçbir şikayetimiz yok 2 yas 3 aylığız neden olabilir
Okyanustakibulut Mrvzyp heralde bi enfeksiyon var bu ateşin başka açıklaması yok bi ev doktoruna götür olmadı
Zynpfirat İki gün olduysa acile gitmenize tavsiye ederim.doktorumuz öyle söylemişti. Allah korusun havale falan geçirebilir.
Mekselinda00 Gül suyuyla vücudunu silin. Ama doktora görünmelisiniz Yani buraya yazarak zaman kaybetmeyin
Busraozannnn Sarımsağı zeytınyağı ile ezip beş altı saat ustu kapalı nekletın sonra ayaklarının altına surun ateşi dusururu