Baştan berı emzirmeyenlerdenim sağarak verdım hep düzenli sağdım ama artık sütüm çok azaldı 200 cc kere çıkan sütüm şimdi yarım saat sağmaya toplam 10 cc cıkıyor bırakmak istiyorum artık çok yoruldum ek olarak zaten mama verıyorum öylede devam edecek.. sorum şu sizlere anne sütünü bırakmak için herhangi bir ilaç almam lazım mı yurtdısındayım böyle bir seçenek var ben almak istemiyorum kendı kendıne gider mi süt yoksa göğüslerimde birikip mastit mi olur gögüslerim? Bebegim 4 aylık lütfen lincleyecekler yazmasın ben bu yolda elimden geleni yaptım bebegim için 🥺