GizeminEdizi Ilkannelik çünkü geçen sene 1.2 çıktı ve 10 gün içinde adet oldum ondan yüksek çıktı demişti bana ebe ,kaidn doğuma sordum korkudan korkma bu rakam çok küçük bu sayıyla hamilelik olmaz dedi.