Merhaba 4 ay 20 günlük bebeğim var. Ocak ayında doğduğu için pek dışarı çıkaramadım. Ama bu ara eve misafir gelince 20-30 saniye o gelen kişiye inceliyor ve çığlık çığlığa ağlıyor. Odaya götürüyorum sakinleştiriyorum tekrar misafir yanına çıkınca aynı şekilde ağlıyor 😒 aynı durumda olan var mı. Nasıl alıştırabilirm yabancı insanlara