Orianna nilmur0 ondan değil ama lactamil hem emziren anne içeceği ve bitki çayını kullanıyorum birini sabah birini akşam içiyorum içer içmez göğüslerim hemen sertleşmeye süt dolmaya başlıyor dene bence
[silindi] nilmur0 canım bebeğim 5,5 aylık ama yetti hep sütüm sen pompayla sağdığına bakma bebek emince daha fazla çıkıyor ona hiç aldanma yani ayrıca doymadğını nasıl anlıyosun ki
Nlngucluel nilmur0 kullanıyorum dün çocuk doktorumda önerdi kesinlikle iç dedi günde 3 defa faydası var zararı yok dedi ki içiyordum zaten çok faydasını gördüm bebeğim mamayı almıyor doyuyor desem inan