Bebeğim uyurken bi anda çok ağlamaya başlıyor emzirmeye çalışıyorum almıyor emzik veriyorum almıyor susturamıyorım en son mama yapıyorum o şekilde susuyor ama bi anca çığlık çığlığa ağlaması beni çok korkutuypr bugün gülüyodum Surwtına bi anda yine aplamaya başladı korkuyormu sürekli :(