Guneyinannesi1 4 no kullanıyorum ama anlayamadım 5 e ne zaman geçsem bilemedim sleepy bio natural kullanıyorum kalıpları küçük
Y-A-Annesi Guneyinannesi1 benimki de 4 numara kullaniyor 5 aylık 7.5 kg bizimki de dar gelmeye başladı bir de üstünde 14 kg kadar diyor 5 e geçecem ben ya
Azramina Guneyinannesi1 6 aylık 9.5 kğ prima premium care kullanıyorum. Sleppy çok küçük . Bebeğiniz kaç kğ biniyorum ama 5 no olur büyük ihtimalle
Neslihannnnnnn Guneyinannesi1 evet kalıpları küçük biz de 5. Aydan beri 4 kullanıyoruz 6 ay 25 günlük sleepy 4 no gayet tam şuan iyi oluyo ama 5 no alıp yedekledim ben
Neslihannnnnnn Guneyinannesi1 ama yani bebeğe göre değişir sen küçük olduğunu dusunuyosan 5 e geç , kilosuylada alakalı
tugcedefnehsyn Guneyinannesi1 bende bio natural kullanıyorum 6aylık 7.5 kilo kızım 7-14kg yazıyor ama hiç o kadar olacağını zannetmiyorum valla sanki anca oluyo şuan nide cırtlı kullanıyorum külot bez mi denesem diyorum
gamzeeliz Guneyinannesi1 merhaba cnm bende sleepy kullanıyorum 4 numaradayım ama bebeğimin bacakları kalın olduğu için 5 e geçicem. Kilosuyla alakalı yani.:
Zeynep1903 Valla benim kızım 4 ay 7 günlük bes numara kullanıyorum tam oluyor sleepynın dıgerlerı kucuk gelıyor ve iz yapıyor kırmızı oluyor