Dün post açmiştim bebeğim enfeksiyon geçiriyor diye doktorumuz berdiği antibiyotiği 2. Dozu kullandıktan sonra tüm vücudunda kırmızı kırmızı benekler çıktı başka hastanede acile götürdüm serum verdiler acil doktoru başka bir antibiyotik verdi bunu kullan dedi birde alerji ilacı verdi kullanıp kullanmamak arasında ikilemdeyim kullanmasam boğazı geçmeyecek kullansam anafileksi mi nedir ondan çok korkuyorum delirmeme ramak kaldı :(