Kızım şuan 4,5 aylık ama yaklaşık 1,5 aydır hep kaşınıyor hep eli ağzında ve salyası var. Son zamanlrda da dediğiniz gibi çok az uyuyor ve hep ağlayarak uyanıyor, elimi omzumu hep ısırmak istiyor ama damaklarında iz bile yok. Annem ve bi yakınımız çok zor çıkacak sanırım dişi dedi, çok üzülüyorum. Osanit veriyorum merhem sürüyorum ama çok işe yaradığı söylenemez