Gnydn61 4 ay 20 günlük bebegimin dizlerinde be dirseklerinde böyle kırazıklık olustu egzama gibi aynı durumu yasayan bilen var mı salı günü randevumuz var
rua_da_senhora_das_verdades Gnydn61 Benim oğlumda vardı egzama bu şekilde oluyordu. Dr umuz direkt süt ürünlerini kesmişti.
Elisa34 Gnydn61 benim bebeğimin de yuzunde cıktı evimiz cok sıcaktı annemlere gittim Bi kaç gün orası serindi gecti hametan sürmüştüm ben o da geciriyo ince tabaka halinde ama siz doktorunuza danışın
RuzgarMommys Of evet egzama olmuş :(. Ama daha çok tahriş olan yerleri gibi duruyor doktora gidince daha doğru bilgi alırsınız
Gnydn61 rua_da_senhora_das_verdades süt alerjisi olsa bastan beri cıkmazmıydı süt ürünlerini cok tüketen biriyim 1 haftadır bu sekılde
rua_da_senhora_das_verdades Gnydn61 4 aylıkken çıktı bizdede.. gaz gibi belirtileri oluyor öncesinde.
1bal1badem Ek gıda başladıniz mı başka bir şeye olabilir süt urunlerinden başka bizim süt alerjimiz var çünkü
Zynpfirat Egzama ben im de kızımın yüzünde aynısı var doktorumuz egzama dedi Krem verdi hametan iyi geldi.