Burcu_d Merhaba kızlar 6+1 haftalık hamileyim kese var bebek yok içinde vajinal ultrasonla baktı yine göremedi fikri olan var mı
plakayerli Rastgelebiri benim ilk gebeliğimde yolk vardı ama embriyo oluşmadı boş gebelikti 8. Haftada kürtaj oldum
plakayerli Burcu_d devlet hastanesi mi baktı özel mi devletin aletleri biraz eski oluyo da çok net göstermeyebiliyo o yüzden sordum
Burcu_d Gebeliğim diğerlerinde 6 hafta da karından ultrasonla görğnmüştü iki bebeğimde bunda vajinal den bile görülmedi yolk da görülmedi sadece kese vardı