Melekmm Merhaba 👋 bebeğiniz ve kendiniz icin hangi güneş kremini kullanıyorsunuz bayanlar hangisi en doğal
thecamellia Melekmm kendim için la roshe kullanıyordum ama bitti ve çok pahalanmış başka bakıcam artık kızıma hangisini alacağıma karar veremedim henüz doktorumuza sorucam
Nisan4523 Zebe zaten içeriğinde titanyum dioksit bulunmalı diyor doktorlar. Bu konuda incia çok başarılı
ErimEfe Bebeğime siveno kullandım geçen yıl çok memnun kaldım.. Bu yıl da aynısından alırım.. Kendim ne bulursam onu kullanıyorum belli takıntılı olduğum bi marka yok hatta bazen zeytinyağı çok güzel bronzlaştıroyor..
Deletedmon_71 Melekmm sadece LR Aleo vera markası ni kullanıyorum çok memnunum orijinali sadece kendi sitesinden almak biraz ugrastirsada doğal içerikli memnun kaldığım tek krem
serife1204 Melekmm bebeğime sinevo kendime dermoskin aldım bi arkadaşıma Prof önermiş bu markayı cilt lekeleri için ayrıca kendisi hamile onun tavsiyesi üzerine aldım memnunum fiyat olarakta oldukça uygun
Aysegldurmaz BEE’O apicare propolisli güneş kremi içeriği temiz doğal bi krem çok pahalı da değil hem bebeğim için hem kendim için kullanıyorum