Papatya2636 Çok üzğlüyorum uykusuxluktan harap düştü uyursa bile garibim kıvranıyor gözünü açsmıyor gazınıds çıksrıyorum kolik anneleri böylemi geçiyor yanihep acımı çekiyor hiç rahatladığını gögmedim 1 aydır
Mihrimahhh Papatya2636 biz iki bucuk aylik oldk gunduz hic uyumuyit hep agliyor iki ayri gaz damlası kullaniyorum ama etki etmiyor maalesef
Deletedmom_68 Papatya2636 Bebeğim kolik değil ama gazlı idi burada görünce tavsiye ediyorum forbiome minies probiyotik damla mutlaka sorun doktorunuza kaç tane gaz damlası aldım hiçbirini kullanmıyorum artık emzirdikten sonra gazını almak için kaldırırken kendi kendine geğiriyor
Ayazmom1 Papatya2636 biogaia bağırsak düzenleyici damla var çok iyi gelmişti oğluma 1 hafta içinde gaz sorunu tamamen bitmişti emziriyorsanız yediğiniz şeylerin gaz yapmamasına dikkat edin
Semire Papatya2636 sadece süt değil ki bi sürü şey var bi arkadasiminki 3 buçuk yaşında alerjisi var demişler 3 buçuk yıl boyunca gazdan ağlıyor demişler çünkü başka bi belirti vermemiş bir yasında ayağında patlak vermiş ona da egzama deyip gecistirmisler kadın en son kendisi alerji testi istemiş pirinç ve balık cıkmış o yasa kadar hergun ağlıyormuş
Htugcea Deletedmom_68 benüm bebeğim ağzından çıkarıyor alttan çıkartamıyo ir dediğiniz alsam işe yarar mı