Birdunyabircennetannesi 1 yaşımıza dün girdik ama bababababa diyor tek anne dedirtmeye çalışıyorum karşımda gülüyor beyfendi bende sabırla bekliyorum ne zaman diyecek bakalım 🙊 Sizinkiler ne zaman dedi?
birannebirmelek Birdunyabircennetannesi biz bir kelime söyleyip hadi sende söyle dediğimizde kesinlikle söylemiyor 😀 önceki aylarında anni derdi 8. Ayından beri anne diyor özellikle bir şey istediğinde ya da istediği olmadığı zaman 🤪
birannebirmelek Mihrimahim16 şu anki ayına göre çok güzel bence bizimde o kadardı söylediği kelime o aydayken yarın on aylık olacak anne baba dede nene mama meme cıs aba hadi diyor birde bütün bebeklerine Ayşe diyoruz Ayşe diyemiyor ama ayde diyor 😅
Eceninannesi33 Mihrimahim16 Bizimki 9. Aydan gün alıyor yeni yeni dededede demeye başladı başka bişey yok
Peripellaa Mihrimahim16 sizin iyiymiş yine bizim bebiş de 8aylik olcak tık yok neden acaba TV flnda izlemiyor
Umutalim Bir yaşına girdi ertesi hafta dedi başka kelimemiz yok arada unutuyor ede diye dolanıyor☺️13aylık şuan☺️
newwmommm 1 yaşında benimki de anne asla yok ana bile demiyor bababa dedede nenene mama bu bu filan diyor bir de adanalı olduğugumız için abooooo diyor ama anne yok hala
PembePelikan Birdunyabircennetannesi oğlum 18 aylıkken anne dedi ☺️ Ama bizimki geç konuştu zaten, sizinki daha erken başlayabilir 🌸
CemalAsaf21 PembePelikan sonra peki konuşmaya başladım bizde 15 aylığız anne falan demiyorlar hiç ikiz bebeklerm baba diyorlar arada ama.oda babaya degl ortaya
Musam Birdunyabircennetannesi 13 aylık babababa dedededede aba abba gibi şeyler söylüyor anneyi en son söyleyecekmiş 😜😂
Ecrininannesi58 O kadar geç mi diyorlar ya benim ki beş aylık atıda der diye düşünüyordum 🤣🤣🤣 bazen uğraşıyorum sadece bıvvvv diyo 😂😂😂
Birdunyabircennetannesi Ecrininannesi58 Bende bekliyorum bakalım🤷 Her çocuk farklıdır tabiki erken söyleyen de var geç söyleyen de
Deletedmom_68 Birdunyabircennetannesi çocuğum doğarken anneeee diye ağladı ahahaha bütün doğumhane kahkaha atmıştık🤣 1 ay 19 günlüğüz daha bilinçli anne dememize çok var😄 özeniyorum valla yazan herkese keşke bi an önce anne dese ben de ona annemmm desem😍
birannebirmelek Deletedmom_68 ilk doğum yaptığım zaman 40’ı çıkana ohoo derdim sonra 6 aylık olana kadar çok zaman var geçmez diyordum birde kızımda reflü vardı o yüzden baya zor geçti ilk 6 ay şimdi 10 aylık oluyor gerçekten nasıl geçti anlamadım bir yandan 🙂
Aytenesma Deletedmom_68 bizde 19 aylık kızım ama konuşmuyor. Anne baba demiyor. Sadece bir iki kelime diyor oda kısa yani
ElizAltun Deletedmom_68 benimkide öyle hala herkes duyar şaşırır doğduğundan beri anne diye ağlıyo çok net bir ‘anne’😅
hulya09 2 aylıktı ilk söylemeye başladığında o zamandan beri söylüyor en çokta bi isteği olduğunda söylüyor 😀 şuan 10 buçuk aylık anne baba gel memem diyor 🧿
Semrayksl hulya09 0o kadar erken soyleyebilir mi benm ki de 2 aylık bazen ağlarken sanki anne diyor ama ben heralde yanlış duyuyorum diye dusunuyorum😁😆
belin93 hulya09 Benim beneğimde 2 ay 2 günlük. Banada hep anne diyormuş gibi geliyor🙈😇 Ağlarken sanki bana “Anne” diye ağlayarak isteklerini yapmamı, ihtiyaçlarını karşılamamı istiyormuş gibi geliyor ❤️
EsraArslan4525 Birdunyabircennetannesi 17 aylik olucak anne dememek için çaba sarf ediyor resmen anne hariç her kelime var arada bebi diyerek çağırıyor 😂
Deletedmom_68 birannebirmelek çok doğru zaman bebişle hızlı akıyor bazen daha dün doğum yapmışım gibi geliyor😊
kutsalmavi Birdunyabircennetannesi kız benimkisi 23 aylık inatla bana beybi diyor🤣 annecim diyorum yok beybi diyor nerden duyduysa artık evde kimsede birbirine beybi demez