sarmaliklahana çok kötüymüş sizinki çok geçmiş olsun çok zor bir durum 🌸 Benimki o kadar ileri boyutta değil sadece kaşıntı ve bazen de dediğim gibi bu pütürler çıkmaya başladı. Doktorlar da sadece kaşıntıyı alerjiden saymıyor diye biliyorum.
Bir şey sürecek olsam tüm vücuduma sürmem lazım :) o yüzden de sadece duş alınca Veya uyuyunca geçiyor. İnsan içine çıkmaya utanıyorum bazen. Haftasonları köye gideriz, akrabalar, gelen giden olur. Ben de kaşınıp dururum. Şimdiye kadar emzirme hamilelik derken gitmedim ilaç kullanamam diye, öncesinde de çok sorun etmedim ama artık daha da zorlaşmaya başladı