Zebe Betl41 Samsung, iPhone ve xiaomi deneyimlemiş biri olarak üzgünüm kamerasının iyi olmasını istiyorsanız kesinlikle iPhone
Bendenizsirine Betl41 2 sene oldu gerçi alalı samsung10 plas benimki daha üst modeli varsa tavsiye ederim kamerası çok iyi evimin bmonunda çektim bu gece mesela dahada yaklastirabilirdim.
Yusufagahinannesi NoThing2Lose çöp resmen eşim aldı 2 yıl dolduğu gibi çöp oldu birden kapandı bi daha açılmadı tamirine 3 bin istediler bundan 1 yıl önce
Betl41 NehirVolkan öncelikle maşallah prensese :) memnun musunuz telefondan ne kadardır kullaniyorsunuz
NehirVolkan Betl41 çok teşekkür ederim ❤️ 2 yıldır kullanmıyorum güzel kullanımı rahat ama poco serisi var çok güzel
2minnosannesi0 Bende red mi kullanıyorum bı önceki telefonum iphone diğer her seyini sevdim bu telefonun ama kamerami asla sevemedim ama kaynanamin 10 du sanırım o güzel cekiyo
Ococila Xiaomi note 10 lite kullanıyorum ıphone dan geçtim çok memnunum kamerası çok iyi şarj özelliği de iyi iki gün götürüyor