merhaba arkadaşlar ben bu sene kiraya çıktım ayın 15 in kontrotımızın bitiyor şuan 1.800 veriyoruz ev sahibi oğluyla konuşmuş 2.800 demiş haziran ayı kira artış oranını baz almaları mı gerekmiyor mu ona göre 2.507 tl yapmaları gerekiyor bir de en fazla 3 ay içinde çıkıcaz kira artış filan yapma hakları var mı