Aminebilgi ben bebeğime kullandım. Direkt onunla başladığım için yadırgamadı. Değerleri de çok iyi çıktı 1 yaş kontrolünde. Ben çok memnun kaldım. Tadı demir yalamış gibi oluyor ama etkisi çok iyi. Eğer zorlanıyorsanız portakal suyu ile birlikte içebilirsiniz hem emilimini arttırır. Yada bestiron var o da temiz içerikli, etkisi newvit ile aynı. İçeriğinde c vitamini var. Tadını pek bilemiyorum ama kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olurlar.