Anneler yardım edermisiniz topuk kanında tsh 5.69 çıkmış normal değer 5.5 miş
Damardan kan verdim dün tsh referans aralığında çıktı ama T4 düşük cıktı bu seferde 12.1 cıltı alt sınır 13.9 mış çok fark yok gibi ama panik oldum doktor 2 hafta sonra tekrar bakacaz dedi acaba direk endokrin doktoruna gitmelimiyim 2 hafta beklemeliyim lütfen başına gelen yazabilir sizin değerler kaçtı kaç oldu 🙏🏼🙏🏼