SeninAnnenBirMelektiYavrm Bebeğimin arada altını açıp tuvalete tutuyorum. Ve her tuttuğum da da yapıyor. Yetişemediğim zaman bezine de yapıyor ama çogunlukla yetişiyorum acaba böyle böyle tuvalete alışır mı. Günde 1 tane bez değiştiriyorum artık
Arassbebek SeninAnnenBirMelektiYavrm bende genelde öyle yapıyorum kabızlık sorunumuz olduğu için daha rahat yapiyo
Ecrininannesi58 SeninAnnenBirMelektiYavrm kızım beş aylık bende başladım tutmaya ama çok nadir yapıyo
gizeminmasali SeninAnnenBirMelektiYavrm bende sizin gbi o donemlerde tuvete tutmuyordumda lazimlik alip beziyle birlikte kakasini yaparken otutturuyodum cok faydasi oluyor.15 aylikken kakasini soylemeye basladi ve 22 aylikken bezi biraktik gece haric.
sarmaliklahana SeninAnnenBirMelektiYavrm ohhh maşallah 8 ay 26 günlük kızım bende denesem mi acaba 🤭 alışır bence. Babam yegenımım9 aydan sonra alıstırmıştı elimizden tutup wc kapıya götürüyordu sonra köye gittiler 1 ay kalmaya orası da soguk diye kardeşim bez bağlamış hiç wc götüememiş unutmuştu. 🥴 Yoksa yasına girmeden bezi bırakırdı yani
SeninAnnenBirMelektiYavrm Arassbebek evet kakasını da yaptığı oluyor arada. Zaten suratından belli oluyor yapacağı zaman 😄
SeninAnnenBirMelektiYavrm Ecrininannesi58 alışıyorlar. Birde uyandığı zamanlar hemen götür şakır şakır yapıyor o zaman 😄
SeninAnnenBirMelektiYavrm Omurbebek erken değil geç bile. Daha erken alıştıran var. Daha doğrusu bebekler zaten çişini kakasını altına yapmıyor bize geldiğini anlatan sinyaller veriyor ama biz kolay olanı yapıp bez bağlayıp beze alıştırıyoruz.
Ecrininannesi58 SeninAnnenBirMelektiYavrm bazende tuvalet pozisyonunda tutunca acaba karnı agrıyormudur diye düşünüyorum lazımlığa oturamıyor henüz
SeninAnnenBirMelektiYavrm sarmaliklahana dene valla uyandıktan hemen sonra götür yapar mutlaka. Yapmazsa birde poposuna su damlat o zamanda yapiyorlar 😊. Benimki baya alıştı artik yoksa bile bir iki damlada olsa yapıyor her götürdüğümde 😊
Dilaylaa Tuvalet iletişimi yapan anneler var bana göre değil ama mutlaka yapan arkadaşlar yazar sanırım.
Deletedmom_73 SeninAnnenBirMelektiYavrm Aaa ne güzel canım tuvaletini de söylemeyi öğrenir ileri de daha rahat edersin 😍
defnes32 SeninAnnenBirMelektiYavrm bezsiz tuvalet iletişimimiydi neydi onun gibi bişey iyi yapıyosnz bence
rua_da_senhora_das_verdades SeninAnnenBirMelektiYavrm 3 aylıkken başlamıştım. 8-9 aylık gibi bezi takıyordum ama tuvaleti geldiğinde gidiyorduk. Bayram sonrası yani 11 aylık olduktan sonra bezi tamamen bıraktık. Altına yapmak istemiyordu bez taktırmak istemiyordu. Ve şu anda buna hazırsanız bezi bırakarak deneyebilirsiniz. Ben havalar soğuk bayram var gezmeye gidicez vs diyerek kendime bahaneler ürettim. Ama hiç zorluğu yokmuş. Keşke bahane üretmek yerine bebeğime destek olup 8.ayında bıraksaydık 🤷♀️
SeninAnnenBirMelektiYavrm rua_da_senhora_das_verdades yaa 😍 altına hic yapmıyor mu artık bez bağlamıyor musunuz
nilimsi SeninAnnenBirMelektiYavrm canım ben bunu 3 aylıktan beri yapıyorum ama düzenli degil tuvalete tutmazsam bezine yapıyor maksat tuvalet iletişimini kesmemek. Uykudan uyandığında tutuyorum sadece takip edip düzenli tutsaydın belki bez bile kullanmazdık ama o kadar takip edemedim. Şu an 13 aylığız. Bezden kesmek için degil de bu iletişimi devam ettirmek için ara ara devam edin bence. İlerde daha kolay bezi bırakır diye düşünüyorum
SeninAnnenBirMelektiYavrm nilimsi zaten bebekliğinden beri yapıyorum artık iyice alıştı. Çok takip edemedim bende çünkü kışın üşür diye komple altını cikarmak gerekiyor ya
rua_da_senhora_das_verdades SeninAnnenBirMelektiYavrm gece gündüz bağlamıyoruz. Ben tembellik yapmadığım sürece yapmıyor 🙈
sarmaliklahana SeninAnnenBirMelektiYavrm ya çişi değilde kakasını hemen anlıyorum o zman götürsem en azından yapsa o da tam sofra basınd yapıo ama 🥴😆🤭