deletedmom173 [bilinmeyen] canım aynı sorunu dünden bu yana ben yaşıyorum ayakta emdirşyorum artık yırtınıyor neyden oluyor hiç anlamadım ya ya hiç almazsa canım çok sıkıldı
sarem55 deletedmom173 benimde 2-3 gün oleydi. ayakta dik tutuyodum. dedim noluyo.. ama duzeldi. sanirim atak haftasındandı.
deletedmom173 sarem55 ay inşallah düzelir zorluyor varya minnoşlar bizi şu saatte kimse kaldıramaz beni yavrun olunca nasıl kalkıyoruz ayakta bir tek kapıyor memeyi
Mommadam Belki burnu falan tikalidir ememiyordur benim öyle olmuştu burnuna serum fizyolojik yaptık emmeye başladı yavrum
Papatyal [bilinmeyen] tabi biberonla verirseniz memenizi almaması gayet normal neden biberon kullaniosunuz ki
Mrvesn Emzik ve biberon kullanımına bağlı meme reddi olabilir. Facebook’ta emzirme sanatı/ sorunları ve çözümleri diye bir grup var ordan destek alabilirsiniz. Ayrıca instagramdan emziren anne ve aysebe gibi ebe yada emzirme danışmanlarını takip edebilirsiniz.